Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Ceglédberceli Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 18. napjától a hivatali ügyintézés során kötelező az arcot eltakaró maszk, a kézfertőtlenítés és a 1,5 méteres védőtávolság betartása. Az ügyintézés során az irodahelységben egy időben, csak egy ügyfél tartózkodhat.
Az ügyfélfogadási idő kizárólag: Hétfő: 10.00- 17.00., Szerda: 08.00-15.00., Péntek: 08.00.-12.00. óra között.
A veszélyhelyzet megszűnése ellenére továbbra is kérjük Önöket, hogy az ügyintézés során részesítsék előnyben az elektronikus úton és telefonon történő kapcsolattartást.
Saját és mások egészségének védelme érdekében fokozottan ügyeljenek az általános higiéniai előírások betartására, a hivatal ügyfélváró folyosóján elhelyezett kézfertőtlenítő eszközök használatára.
Ügyfeleink kérelmeiket továbbra is benyújthatják személyesen, postai úton, elektronikus formában vagy az épület külső homlokzatán található postaládába helyezhetik.
Titkárság: 53/997-005
Igazgatási és adócsoport: 53/578-003 (adó ügyek)
53/578-004 (anyakönyv, hagyaték, gyermekvédelem)
53/578-009 (szociális ügyek)
Pénzügyi Csoport: 53/578-008
Pénztár: 53/578-007
Török József Nagy Károlyné
polgármester jegyző
Kelt.: Ceglédbercel, 2020. szeptember 18.