A Ceglédberceli Polgármesteri Hivatalban 2020. május 20. napjától a veszélyhelyzet elrendelése előtti munkarend lesz érvényben, ennek megfelelően az ügyintézés az alábbiak szerint történik:
A személyes ügyfélfogadás továbbra is szünetel, ügyfeleink kérelmeiket benyújthatják postai úton, elektronikus formában vagy az épület külső homlokzatán található postaládába helyezhetik.
Személyes ügyfélfogadás kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont egyeztetést követően történhet, az ügyintézővel megbeszélt időpontban.
Elektronikus ügyintézés keretein belül elektronikus űrlapok kitölthetők a www.cegledbercel.hu honlapon, továbbá info@cegledbercel.hu e-mail címen várjuk megkereséseiket.
Telefonos időpont egyeztetésre, hivatali munkaidőben a szervezeti egység alábbi telefonszámain van lehetőség. (Hétfő: 07.30- 18.00., Kedd - Csütörtök: 07.30-15.30., Péntek: 07.30.-13.00. óra között.)
Titkárság: 53/997-005
Igazgatási és adócsoport: 53/578-003 (adó ügyek)
53/578-004 (anyakönyv, hagyaték, gyermekvédelem)
53/578-009 (szociális ügyek)
Pénzügyi Csoport: 53/578-008
Pénztár: 53/578-007
2020. június 01. napjától a házasságkötéseken megjelent személyek számát a házasságkötő terem befogadóképessége limitálja, erre tekintettel a polgári szertartásokon maximum 30 fő vehet részt.
Hivatalunkban az ügyintézés folyamatos, a jelenleg is fennálló veszélyhelyzetben is törekszünk közfeladataink maradéktalan ellátására.
Vigyázzunk magunkra! Vigyázzunk egymásra!
Török József sk. Nagy Károlyné sk. polgármester jegyző