Hírek

Elérhetőségek

Rendkívüli közlemény 2020.05.19. hivatali munkarend

A Ceglédberceli Polgármesteri Hivatalban 2020. május 20. napjától a veszélyhelyzet elrendelése előtti munkarend lesz érvényben, ennek megfelelően az ügyintézés az alábbiak szerint történik:

A személyes ügyfélfogadás továbbra is szünetel, ügyfeleink kérelmeiket benyújthatják postai úton, elektronikus formában vagy az épület külső homlokzatán található postaládába helyezhetik.

Személyes ügyfélfogadás kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont egyeztetést követően történhet, az ügyintézővel megbeszélt időpontban.

Elektronikus ügyintézés keretein belül elektronikus űrlapok kitölthetők a www.cegledbercel.hu honlapon, továbbá info@cegledbercel.hu e-mail címen várjuk megkereséseiket.

Telefonos időpont egyeztetésre, hivatali munkaidőben a szervezeti egység alábbi telefonszámain van lehetőség. (Hétfő: 07.30- 18.00., Kedd - Csütörtök: 07.30-15.30., Péntek: 07.30.-13.00. óra között.)

Titkárság: 53/997-005

Igazgatási és adócsoport: 53/578-003 (adó ügyek)

53/578-004 (anyakönyv, hagyaték, gyermekvédelem)

53/578-009 (szociális ügyek)

Pénzügyi Csoport: 53/578-008

Pénztár: 53/578-007

2020. június 01. napjától a házasságkötéseken megjelent személyek számát a házasságkötő terem befogadóképessége limitálja, erre tekintettel a polgári szertartásokon maximum 30 fő vehet részt.

Hivatalunkban az ügyintézés folyamatos, a jelenleg is fennálló veszélyhelyzetben is törekszünk közfeladataink maradéktalan ellátására.

Vigyázzunk magunkra! Vigyázzunk egymásra!

Török József sk.                                                                                         Nagy Károlyné sk.    polgármester                                                                                                        jegyző