Hírek

Elérhetőségek

Mobil Kormányablak busz Ceglédbercelen

Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy
2021. május  26. napján 9:00 –13:00 óráig, 2737 Ceglédbercel, Pesti út 96. szám alatt (Művelődési ház előtt)  lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
•    személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
•    útlevél ügyintézés;
•    vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
•    elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
•    parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
•    lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
•    NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
•    járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
•    járművek forgalomból történő kivonása;
•    jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
•    közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
•    elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
•    megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
•    származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
•    adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
•    adatletiltási kérelmek átvétele;
•    egyéni vállalkozói ügyek intézése;
•    ügyfélkapu regisztráció;
•    Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
•    Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
•    Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.

 

Csatolmány(ok):