Tájékoztatjuk a Ceglédberceli Lakosokat, hogy 2021. június 01. napjától a Ceglédberceli Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet miatti módosításokat felfüggesztjük a személyes ügyfélfogadás rendje visszaáll a korábbi ügyfélfogadási rendnek megfelelően.
Kérem Önöket, hogy az ügyintézés során továbbra is részesítsék előnyben az elektronikus úton és telefonon történő kapcsolattartást, a személyes ügyintézésre pedig lehetőleg kísérő nélkül érkezzenek.
A maszkviselés a hivatal ügyfelek részére nyitva álló területein továbbra is kötelező!
Személyes ügyfélfogadás: Hétfő: 10.00- 17.00.
Szerda: 08.00-15.00.
Péntek: 08.00.-12.00.
Személyes ügyintézésnél az alábbi szabályok betartását kérjük:
- a Hivatal folyosóján egyszerre legfeljebb öt ember tartózkodhat.
- az ügyintézőhöz kizárólag hívást követően, egyszerre csak egy ügyfél léphet be, az ügyintézővel egy helyiségben csak egy ügyfél tartózkodhat.
Kérem, hogy a személyes megjelenését megelőzően, foglaljon időpontot e-mailben vagy telefonon keresztül! Ez csökkenti a várakozási időt és gyorsítja az ügyintézést!
Hivatali munkaidő: Hétfő: 07.30- 18.00., Kedd - Csütörtök: 07.30-15.30., Péntek: 07.30.-13.00. óra között.
Ügyfeleink kérelmeiket benyújthatják személyesen, postai úton, elektronikus formában vagy az épület külső homlokzatán található postaládába helyezhetik.
Titkárság: 53/997-005
Igazgatási és adócsoport: 53/578-003 (adó ügyek)
53/578-004 (anyakönyv, hagyaték, gyermekvédelem)
53/578-009 (szociális ügyek)
Pénzügyi Csoport: 53/578-008
Pénztár: 53/578-007
Kérem Önöket arra is, hogy a saját és mások egészségének megóvása érdekében továbbra is fokozottan ügyeljenek az általános higiéniai előírások betartására, a hivatal ügyfélváró helyiségeiben elhelyezett kézfertőtlenítő eszközök használatára!
Kelt.: Ceglédbercel, 2021. május 31.
Vigyázzunk magunkra! Vigyázzunk egymásra!
Török József sk. Nagy Károlyné sk.
polgármester jegyző