Tájékoztatjuk a Ceglédberceli Lakosokat, hogy a fokozódó járványügyi helyzetre tekintettel, 2021. november 02. napjától a Ceglédberceli Polgármesteri Hivatalban a maszkhasználat kötelező.
Kérjük Önöket, hogy az ügyintézés során továbbra is részesítsék előnyben az elektronikus úton és telefonon történő kapcsolattartást, a személyes ügyintézésre pedig lehetőleg kísérő nélkül érkezzenek.
Személyes ügyfélfogadás: Hétfő: 10.00- 17.00., Szerda: 08.00-15.30., Péntek: 08.00.-12.00. óra között.
Hivatali munkaidő: Hétfő: 07.30- 18.00., Kedd - Csütörtök: 07.30-15.30., Péntek: 07.30.-13.00. óra között.
Ügyfeleink kérelmeiket benyújthatják személyesen, postai úton, elektronikus formában vagy az épület külső homlokzatán található postaládába helyezhetik.
Titkárság: 53/997-005
Igazgatási és adócsoport: 53/578-003 (adó ügyek)
53/578-004 (anyakönyv, hagyaték, gyermekvédelem)
53/578-009 (szociális ügyek)
Pénzügyi Csoport: 53/578-008
Pénztár: 53/578-007
Kérjük Önöket, hogy a saját és mások egészségének megóvása érdekében továbbra is fokozottan ügyeljenek az általános higiéniai előírások betartására, a hivatal ügyfélváró helyiségeiben elhelyezett kézfertőtlenítő eszközök használatára!
Kelt.: Ceglédbercel, 2021. október 28.
Vigyázzunk magunkra! Vigyázzunk egymásra!
Török József sk. Nagy Károlyné sk.
polgármester jegyző